Общо показвания

понеделник, 17 октомври 2011 г.



Моята женска гледна точка!;)

9 коментара:

  1. Картичката Ви много ми харесва! Напомни ми за филма "Бърз или мъртъв" с Шарън Стоун. Желая Ви творческо вдъхновение и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Ето го и женският поглед върху каубойския живот. Картичката ти ми напомни за един много хубав филм с Пенелопе Круз и Салма Хайек - "Бандитки", който непременно ще трябва да изгледам отново :)

    ОтговорИзтриване
  3. За "Еднослойната картичка" на Двете елши - оставих Ви коментар там. Ето го и тук, за да съм сигурна, че ще го прочетете!
    --------------

    Скъпа Дани, можеш и ще участваш!
    Разгледай блога на Катарина! Тя има много и добри идеи! Например рисува буквално петна с водни бои върху стъкло и прави отпечатък върху картона! Изрязва, връзва панделка, залепва цветенца и готово!

    http://katharina1704.blogspot.com/2011/04/news-special-cardshape.html

    http://katharina1704.blogspot.com/2011/05/stamping-more-video-17-small-gift-for.html

    http://whiffofjoy.blogspot.com/2010/10/box-with-divisors-for-christmas-tags.html
    ----------
    Хайде кураж!

    ОтговорИзтриване
  4. Много благодаря!Много си мила!:)))Ще разгледам и ще видим какво ще ми дойде в главата!:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, много ми хареса идеята за розови каубойски ботуши.
    А колкото за еднослойнта картичка, целта е именно да се предизвикваме.Завиждам ти,че сега започваш,защото има толкова неща,които да откриваш и с които да експериментираш.Давай смело!
    (Моля те махни проверката с думи на коментарите)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна е! Много ми харесват петната като на крава, супер весела и идейна картичка!
    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви за хубавите коментари!Зареждате ме с много положителна енергия!:)

    ОтговорИзтриване